Data e postimit: 2020-12-04 21:38:00
Lexime: 7508
Teksti Argumentues
Lloji: Tekst argumentues
Tema: Teoria e Argumentimit
Autori: Arsen
Shkolla: Shkolla
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: myself863@gmail.com


Ka shumë mënyra për të bindur një individ ose një audiencë të tërë për korrektësinë e çdo gjykim. Të gjithë ata janë të bashkuar nga teoria e argumentimit.

Koncepti i argumentimit konsiston në sjelljen e argumenteve verbale dhe bindjen e dikujt, dhe arsyeja për argumentimin mund të jetë motivimi për një veprim të caktuar. Edhe pse, vlen të përmendet se nganjëherë teknika e argumentimit nënkupton jo vetëm metodat e fjalës. Disa gjeste dhe shprehje të fytyrës gjithashtu luajnë një rol, dhe nganjëherë heshtja mund të jetë argumenti më i fortë.

Çfarë përfshihet në strukturën e argumentit:

teza (një deklaratë e qartë e opinionit dhe pozicionit);
argumente - argumente të caktuara që ndihmojnë për të argumentuar dhe për të konfirmuar korrektësinë e pozitës suaj;
argumente pragmatike jane argumentet te cilat mohojne te verteten objektive e cila eshte tregimi i nje ane te objektit
demonstrim, domethënë, procesi i bindjes, gjatë të cilit ju lidhni argumentet me tezën tuaj.
Parimet themelore të argumentimit në një mosmarrëveshje dhe / ose procesin e bindjes janë ligjet e logjikës, si dhe funksionet e të menduarit kritik. Një faktor i rëndësishëm është audienca për të cilën drejtohen argumentet tuaja, sepse argumentimi efektiv nënkupton një dialog në një nivel të caktuar, të kuptueshëm për të dyja palët. Të gjitha objektet e dialogut në këtë rast konsiderohen si një tërësi e vetme.

Ka dy lloje argumentesh: "për" (argumente në favor të pozitës suaj) dhe "kundër" (argumente të forta që vërtetojnë mospërputhjen e qëndrimeve të kritikuara nga ju).

Metodat kryesore të argumentimit:

metoda themelore. Kjo do të thotë njohjen e bashkëbiseduesit me faktet, të cilat janë kryesore të argumenteve tuaja. Si rregull, përdoren të dhëna statistikore dhe shifra;
metoda e kundërshtimit. Këtu përdoret shpesh lloji i argumentit "kundër", kur identifikoni kontradiktat në argumentet e bashkëbiseduesit. Kjo metodë e argumentimit përdoret shpesh në mosmarrëveshje;
Metoda e krahasimit është një nga teknikat më efektive të argumentimit. Sigurisht, në rast se krahasimet janë zgjedhur mirë. Ky argumentim ndikon jo vetëm mendjen, por edhe emocionet e bashkëbiseduesit. Metoda e krahasimit ju lejon të bëni një përfundim të kundërshtarit në favor të tezës suaj;

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Roli i debatit ne jeten shkollore
Teza: Debati ka një rol të rëndësishëm në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhvillojnë aftësitë e komunikimit dhe të argumentimit. Argumenti 1: Përmes debatit, nxënësit mësojnë se si të dëgjojnë dhe të respektojnë pik...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Kuptimi i silogjizmit
Silogjizmi është një mënyrë e argumentimit logjik, e bazuar në lidhjen e dy premisave për të arritur në një konkluzion të saktë. Ky term vjen nga fjalët greke "syllogismos" që do të thotë 'lidhje e përbashkët'. Silogjizmi përmban tr...
Autori: orgess · Lloji: Tekst argumentues · Tema: duhet te bindni prinderit tuaj per te shkuar me studime jashte shtetit
PROBLEMI-Me shume mundesi vitin tjeter shkollor mund te shkoj ne Itali. TEZA-Ideja eshte shume e shkelqyer dhe kam ngelur e suprizuar. ARGUMENTET NE FAVOR TE TEZES-Atje do te fitoj pervoja te reja dhe do te kem mundesi per nje shkollim me te mire dhe sh...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eseja
Eseja dhe llojet e saj Termi ese vjen nga Frengjishtja dhe do të thotë mundim,përpjekje për të shkruar. Eseja është një lloj shkrimi i shkurtër që ka në bazë faktin dhe jo trillimin. Çdo njeri mund të shkruaj ese,pra mund të shfaq opini...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Uniformat
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,ka disa arsye si psh.: -nuk mendon se çdo veshësh çdo ditë apo se çfarë modeli do i bësh flokët sepse ke uniformë shkolle që mund ts veshësh çd...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: Dea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e tyre
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Përshkrimi i mirësisë"
Mirësia është begati sepse të është dhuruar nga Ai (Allahu) që të krijoi ty, Nëse bën pjesë në këtë kategori qofsh çdoherë kështu pavarsisht se shumica të kundërshtojnë ty. Kundërshtimet ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Gjeegjeza · Tema: 8 gjeegjeza te veshtira
Po ti a mund t`i zgjidhesh pa i pare? 1. Tre mjeke thanë se Roberti ishte vëllai i tyre, mirëpo vetë Roberti tha se nuk kishte vëllezër. Kush po gënjen në këtë rast? 2. Në një akuarium të madh të mbyllur ishin 10 peshq. Pesë prej tyre...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com